פינות אוכל מעוצבות – עמוד התווך של הבית

פינות אוכל מעוצבות

פינות אוכל מעוצבות – יש שיגידו שפינת האוכל היא הגלעין של הבית, החלל שמרכז ומאחד את כל המשפחה יחדיו, בכל שעה ביום, בכל ארוחה משפחתית ובמיוחד בכל חג. וכשיש חלל במרכז הבית שמחזיק את כולם חזק כל כך כמו עמוד תווך, כדאי שתהיה זו פינת אוכל מעוצבת כראוי ומזמינה.

 

באתר האונליין שלנו ריהוט-יוקרה תוכלו למצוא מבחר מטריף של פינות אוכל מעוצבות ויוקרתיות, בדיוק לפי הצרכים שלכם ושל שאר בני הבית, וכאלו שבהחלט יתאימו לכל טעם אישי בעיצוב וכל טאץ׳ שתרצו בתור נגיעה עיצובית למרכז הבית.

פינות אוכל יכולות להגיע במבחר של צורות, עיצובים וטקסטורות בחומר, השולחן יכול להיות מלבני או מרובע, עגול או אליפטי, שולחנות נפתחים או פשוט מעוצבים בצורה ייחודית וחד פעמית וכמובן כל סגנון שתבחרו אותו ניתן יהיה להתאים לשאר חלקי הבית ולעצב טאץ׳ יוקרתי.

חומרי הגלם האפשריים לעיצוב ובניית השולחנות (כמו גם לחלקים של הכסאות המותאמים לפינת האוכל שלכם) הם עץ מלא, למינציה, שיש פלדה וסוגי מתכת אחרים.

וכך, על ידי ההתאמה המושלמת של החומר והעיצוב, תוכלו לקבל כתוצאה פינת אוכל מעוצבת מרהיבה ביופייה.

המרכז הנצחי של כל בית

פינות האוכל הן בהחלט עמוד התווך של כל בית ממוצע בישראל ובעולם בכלל, כאשר זה ידוע שארוחה חמה המוגשת לשולחן היישר מהמטבח, הישיבה סביב בחיק המשפחה כמקום לשיח, הומור, שיתוף וחיבור הם בדיוק אותם הדברים שמחברים ומקרבים בין כל בני הבית וגם בין האורחים המוזמנים.

בדיוק בגלל סיבות אלו תמיד כדאי לחשוב על הנוחיות ועל העיצוב והמבנה הרצוי של פינת אוכל מעוצבת בביתכם, לחשוב על הריהוט האלטרנטיבי המתאים שיהיה גם פרקטי לכל סוגי המאורעות המקובלים בביתכם, גודל המשפחה וכמה חברים היא מונה, תכיפות האירוח וארוחות גדולות וכדומה.

פינות אוכל מעוצבות לפי התאמה מדויקת לצרכים

מאחר ואנחנו מבינים את החשיבות הגדולה של פינות אוכל והמשמעות שלה בבית, אמנם פינת אוכל מעוצבת זה סופר חשוב גם כן, אבל לפני הכל כדאי לחשוב על החומר, על הגודל ועל ההתאמה לצרכים שלכם.

לדוגמא, אם החלל המיועד להעמדת שולחן וכסאות הוא נורא קטן, שכן אתם משפחה שדווקא אוהבת מאוד לארח באופן קבוע בביתכם המון אורחים מכרים וקרובים, אך בעצם עקב המחסור במקום אין באפשרותכם לרכוש פינת אוכל גדולה דיו, במקרים כמו זה כדאי לחשוב על שני פתרונות אופטימליים-

האחד הוא רכישת שולחן אוכל נפתח אשר ישאר סגור לגודלו הקטן ברוב הזמן ויפתח ויתרחב במקרה הצורך של אירוח מרובה משתתפים.

הפתרון השני האפשרי הוא השכרה של מערכות ישיבה וגם דוכנים לאירועים במקרה הצורך, כך שלא תצטרכו לשבור את הראש היכן לאחסן פינת אוכל ענקית שתסגור על כל החלל הפנוי בביתכם כשאין צורך בה. לצורך הזה ישנם ספקים רבים וחברות הפקות המתמחות בדיוק בתחום הזה.

עיצוב קל וחומר

פינת אוכל מעוצבת יכולה להגיע בשלל של צורות, גוונים, מידות וטקסטורות. כשאתם בוחרים מה מתאים לכם, לשאר עיצוב חלקי הבית והריהוט בחלל המשותף עם פינת האוכל, לצרכים שלכם ולתדירות השימוש כמובן, כדאי מאוד לקבל השראה וייעוץ והחלטה מה יהיה החומר הנכון לשולחנות וכסאות שלכם.

תוכלו לבחור בחומרים כמו עץ מלא למשל. ראוי לציין כי חומר העץ הטבעי הוא חומר איכותי חזק ועמיד שיחזיק לכם למשך שנים רבות, אך בהתאם, הוא גם יקר ובעל מראה יוקרתי בהחלט.

ניתן לבחור אבן טבעית ממנה עשויה פינת אוכל שגם היא תהיה עמידה ומרשימה לטווח הארוך, ותעניק מראה טבעי כפרי ומזמין בביתכם, כמו כן אלו החומרים המקובלים בעיצוב פינות אוכל בבתים פרטיים בעיקר.

כמו כן, ניתן גם לחשוב על פינות אוכל העשויות מזכוכית. מראה זה מעניק תחושה יוקרתית, חלקה ונקייה למרחב. שילוב של מתכת וזכוכית יעניקו דווקא את המראה התעשייתי ואף אסתטי, מושלם לבית שמאופיין במראה הייטק חדשני ומודרני, שילוב של פינת אוכל מעץ יצור אווירה כפרית לאזור בו אנו נאכל.

בסופו של יום, פינת אוכל מעוצבת היא זו שמשרתת אותנו ואנחנו צריכים לקבל השראה ולהחליט מה הכי טוב עבורנו ועבור בני הבית, מתוך מבחר איכותי של פינות אוכל באתר האונליין ריהוט-יוקרה.

 

 

תוכן עניינים


מחדשים את הבית עם מגוון פריטים במחירים מיוחדים
לייעוץ ותיאום פגישה באולם התצוגה:
פרגולות אלומיניום

פרגולות אלומיניום

פרגולות אלומיניום – כבעלי מקצוע בתחום הנגרות והתקנת פרגולות, היינו עדים לשינוי משמעותי בחומרים הנבחרים לבניית פרגולות. באופן מסורתי, עץ וויניל היו בחירות פופולריות, אך

פתח צ'אט
💬 צריך עזרה?
שלום👋
איך אוכל לעזור לך?