עיצוב חדרי שינה

עיצוב חדרי שינה

יש שיאמרו שהחלל הכי חשוב בבית הוא חדר השינה. למעשה, כל דירה שתשכירו, תקנו או תבנו, תכלול חדר שינה אחד לפחות ולא משנה כמה חדרים יהיו בה. חדר השינה הוא המקדש הפרטי שלנו והוא מיועד לספק לנו מקום מפלט למנוחה, שינה טובה וצבירת כוחות. עם כזה תפקיד חשוב מן הראוי שנקדיש מספיק תשומת לב ומחשבה כיצד לעצב ולהתאים את האלמנטים השונים בחדר השינה שלנו, שכן כל רהיט, כל פריט, כל צבע וכל סדר של הדברים עשויים להשפיע על התחושות והרגשות שלנו בחדר ועל השקט הנפשי (או חוסר שקט) שאנו רוצים ליצור במקום. הנה כמה טיפים חשובים לעיצוב חדרי שינה מסוגים שונים.

עיצוב חדרי שינה למבוגרים

עבור אדם בוגר, בין אם הוא רווק, נשוי ובין אם הוא הורה או לא, חדר השינה הוא חדר חשוב מאוד למנוחה, פרטיות ומעט שקט נפשי בסוף יום עמוס. על כן חשוב לעצב את החדר בצורה מרגיעה, נעימה ואולי אפילו רומנטית אם תרצו. זה אומר לשלב צבעים בהירים (בעיקר בקירות ובמוצרי הטקסטיל בחדר), שילוב של תאורה בכמה משלבים אם אפשר, כדוגמת תאורת תקרה מרכזית חזקה ומצד שני 2 מנורות לילה לצידי המיטה לאור רומנטי ומעומם יותר. השתדלו להימנע מעיצוב החדר אחד לאחד לפי קטלוג שצפיתם בו והתאימו את האלמנטים לאופי ולצרכים שלכם ולפי ההרגשה שלכם.

עיצוב חדרי שינה לילדים

אצל ילדים הסיפור שונה לגמרי. ראשית בהתאם לגיל הילד יש לבצע התאמות שונות. ילדים קטנים מאוד פחות זהירים בכל הקשור לסכנות צפויות שונות כמו לחטוף מכה מאזור חד של המיטה/השידה/השולחן בחדר, הם זקוקים למיטה נמוכה יותר, לחסום את שקעי החשמל ועוד. ילדים גדולים יותר ובני נוער כבר יהיו בעלי דעה משלהם לגבי עיצוב החדר שלהם, צבעים מועדפים, מדבקות קיר שניתן לשלב, צבעי הסדינים למיטה וכו'. השתדלו להתאים את החדר גם לפי ההעדפות שלהם כי זה מה שבסופו של דבר ייתן להם את ההרגשה הטובה והנעימה ביותר בחדר והם ירגישו מוגנים בו.

עיצוב חדרי שינה יוקרתיים

עיצוב חדרי שינה יוקרתיים הוא אומנות של ממש. חדר שינה יוקרתי לא מתאים לכל אחד אולם אם אתם רוצים חדרי שינה יוקרתיים, ייתכן ותרצו להקפיד דווקא על מינימליזם בחדר. בעיקר צבעים חלקים, שילוב של צבעים ניטרליים כמו לבן/שחור. אחרים משקיעים דווקא בריהוט יוקרתי ויקר יותר וכמובן שאלמנטים מתקדמים של אחסון חכם רק יכולים להוסיף יוקרה ותחכום לחדר.

עיצוב חדר שינה קטן

כאשר מדובר בחדרי שינה קטנים העיצוב צריך להיות יצירתי וחכם יותר. עיצוב חדר שינה קטן צריכה להתבצע בהתאם לאלמנטים שונים המרחיבים את החלל ומספקים תחושה וגדולה יותר. למשל: שימוש במיטה נמוכה יותר ובריהוט נמוך יותר בחדר כדי לתת תחושה שהתקרה גבוהה יותר. שילוב של תאורה טבעית רבה וצבעים בהירים של הקירות ומוצרי הטקסטיל בחדר. חלקו את החדר לכמה חלקים ונסו לנצל אזורים מסוימים בחדר בצורה חכמה. במקום לכלול ארון על הקיר למשל ניתן לכלול מגירות אחסון בתחתית המיטה. כמו כן תוכלו לבחור גם בארון בגדים פינתי מסתובב שיחסוך לכם מקום.

עיצוב חדר שינה כמו בית מלון

אם אתם אוהבים את העיצובים של החדרים בבתי המלון זאת מכיוון שהם בנויים כדי לייצר אווירה נעימה, רומנטית ולספק לכם אווירה שקטה ורגועה שתוכלו לישון ולנוח כמו שצריך. עיצוב חדר שינה כמו בית מלון כולל בדרך כלל מיטה גדולה במרכז החדר, שידות בגובה המיטה בשני צדייה, תאורה עם גוון צהוב ואפשרות לעמעמם את האור לעוצמה הנדרשת ושילוב של 2-3 צבעים לכל היותר בעיצוב החדר כאשר בדרך כלל הסדינים יהיו בצבע לבן.

 

תוכן עניינים


מחדשים את הבית עם מגוון פריטים במחירים מיוחדים
לייעוץ ותיאום פגישה באולם התצוגה:
פרגולות אלומיניום

פרגולות אלומיניום

פרגולות אלומיניום – כבעלי מקצוע בתחום הנגרות והתקנת פרגולות, היינו עדים לשינוי משמעותי בחומרים הנבחרים לבניית פרגולות. באופן מסורתי, עץ וויניל היו בחירות פופולריות, אך

פתח צ'אט
💬 צריך עזרה?
שלום👋
איך אוכל לעזור לך?