חמישה טיפים לעיצוב חדר שינה יוקרתי

חדר שינה יוקרתי

חדר שינה יוקרתי – כשאתם ניגשים למלאכת עיצוב חדר השינה שלכם, יש הרבה דברים שכדאי להתחשב בהם ויש גם הרבה שיטות איך אפשר לגרום לחלל להרגיש מזמין וחמים, בעזרת כלים חשובים כמו ריהוט יוקרה וחשיבה על עיצוב חדרי שינה.

 

אין דרך אחת בלבד לעצב חדרי שינה או כל חלל שיהיה, מאחר ולעיצוב יש הרבה סגנונות ולכל אחד יש טעם עיצובי שונה, כמו גם צרכים שונים מחלל המגורים שלו.

עם זאת, יש כמה פקטורים שבעינינו מצאנו אותם חשובים מאוד, שאם רק לחשוב עליהם, תקבלו כתוצאה חדר שינה יוקרתי ומפנק ביותר.

אז הנה כמה טיפים מדליקים בנושא עיצוב חדרי שינה יוקרתייים, ושתהיה לכם מנוחה נעימה.

מסגרת ובסיס מיטה

בסיס המיטה לעיתים נדמה לנו כפריט ריהוט די שולי, כשכל מה שאנחנו חושבים עליו זה העיקר שיתאים לגודל מזרן השינה שלנו וזה מסתכם בזה.
אבל לא כדאי לזלזל ברהיט הזה מאחר והוא בהחלט נכנס לקטגוריה של ריהוט יוקרה שיוסיף טאץ׳ עיצוב בוגר, מרשים ויוקרתי לחלל השינה שלכם, לצד החשיבה על המצעים, כריות, כיסוי מיטה  ושאר הריהוט בחדר.

המסגרת מהווה בסיס תומך למיטה מעבר לבסיס למזרן, עם גב גבוה מספיק – לא רק שתקבלו תמיכה מעולה לגב שתועיל לכם לבריאות גם בישיבה על המיטה בעת קריאת ספר או טאבלט, אלא שגם ניתן לעצב אותה עם ריפוד או עץ או מתכת בעיטורים משובחים שיוכלו להתאים ככפפה לשאר ריהוט החדר.

מצעי מיטה וכריות לעיתים המפתח לחדר שינה יוקרתי

לפני שנצא מהמיטה, כדאי בהחלט לחשוב על מצעי המיטה עליהם נישן, לצד כיסוי המיטה כשאתם יוצאים ממנה וגם כריות השינה לצד כריות הנוי הפזורות על המיטה למראה רך ומפנק. מצעים מגיעים במגוון של בדים ומבחר הדפסים לבחירתכם ומהם אפשר לרכוש כמה סטים להחלפה וזה בהחלט תלוי בטעם האישי שלכם. את כריות הנוי וכיסוי המיטה ניתן לשמור באופן קבוע ואלו יהיו כפריט עיצובי קבוע המתאים לעיצוב חלל השינה או עיצוב סלון של הריהוט הכללי- שלכם, וילונות לקירות לשטיח וכדומה. חדר השינה שלכם לא היה מעולם מזמין יותר להתכרבל בו בפינוק.

שידת צד

כשחושבים על חדרי שינה מעוצבים, בהחלט כדאי לקחת בחשבון את שידת הלילה שתעמוד לצד המיטה שלכם ותשמש אתכם לא מעט. כמובן שכדאי שהיא תתאים גם כן לשאר הריהוט בחלל ותיצור סימטריה מושלמת.

אבל לעיתים פריטי ריהוט עיצובי אשר מבדלים את עצמם משאר האביזרים בחדר מהווים תשומת לב בולטת ומרשימה בעצם היותה בולטת. כמובן שהכל צריך להיות בטוב טעם. לשידות כדאי לחשוב על גובה נוח שמתאים למיטה וגם חומר עץ או מתכת עמידה לאורך זמן מאחר שעליה ובמגירות שלה יהיה שימוש רב להנחה ואיחסון של חפצים שמשמשים אתכם לפני השינה- במהלכה ודבר ראשון בבוקר כשאתם קמים, כמו כוס מים, משקפיים, טלפון וכו׳.

שטיחון רך לצד המיטה

שטיח מוסיף חמימות והרגשה ביתית אוטומטית בכל מקום בו הוא נמצא. כמו כן אפשרי בהחלט להתפרע עם בחירת שיטחון מעוצב להפליא כדי להניח לצד המיטה. כמו כן כמובן תלוי בגודל השטיח שתבחרו, אבל הוא יכול לטשטש ולהקיט את רעש ההליכה ברחבי החדר, מה שתורם לשמירה על השקט ומתחשב בבני הבית שבחדר ליד.
לכן מומלץ וכדאי לבחור כזה שישתלב היטב בחלל השינה המפנק שעיצבתם, כאילו יצא חם ומזמין מהתנור או מקטלוג "חדרי שינה יוקרתיים".

וילונות ארוכים וחמימים

אור טבעי בבית הנכנס דרך החלונות וקרני השמש זה דבר נפלא וכיף, אבל כשמדובר בחלל השינה אנחנו נוטים במשך הלילה ולקראת הבוקר לכסות את התריסים או להסיט את הוילון- לכן כדאי לבחור וילונות כאלו שישתלבו היטב עם שאר עיצוב החדר ויתאימו גם לריהוט יוקרה שבעזרתו עיצבתם את החלל. וילונות, כמו המצעים מגיעים בשלל בדים רכים ומפנקים ויש כאלו שאינם אטומים לגמרי. כדאי לחשוב על וילונות קלילים עם צבע מרגיע שיסנן את קרני השמש הבהקים, ויעניקו שלווה שתשרור בחלל כשאתם מתעוררים בחדרכם היוקרתי. וילונות בהחלט יכולים להיות עם זריקת צבע בולט מעט או הדפס שישתלב עם שאר העיצוב, תלוי בטעמכם.

אנחנו רואים שאין באמת דרך אחת ויחידה לעצב את חדר השינה שלכם שירגיש יוקרתי, אבל כשאנחנו ניגשים למלאכה הזו תוך חשיבה על הצרכים שלנו מהחדר הזה, תוך התחשבות ושיקול התקציב והטעם האישי שלנו, תוצאות העיצוב יוצאות מושלמות ואנחנו מקבלים חדר מנוחה מרגיע ויפייפה עם חשק לכרבול אינסופי.

 

אם ביכולתכם לבהיא מעצבת פנים תדאגו שכלל עיצוב הבית כגון עיצוב חדרי שינה, עיצוב סלון פינתי כל כל עיצוב יהיה באותה השפה העיצובית, לא כולם בורכו ביכולת לשלב בין העיצובים השונים של הבית

 

 

 

 

תוכן עניינים


מחדשים את הבית עם מגוון פריטים במחירים מיוחדים
לייעוץ ותיאום פגישה באולם התצוגה:
פרגולות אלומיניום

פרגולות אלומיניום

פרגולות אלומיניום – כבעלי מקצוע בתחום הנגרות והתקנת פרגולות, היינו עדים לשינוי משמעותי בחומרים הנבחרים לבניית פרגולות. באופן מסורתי, עץ וויניל היו בחירות פופולריות, אך

פתח צ'אט
💬 צריך עזרה?
שלום👋
איך אוכל לעזור לך?