חדרי שינה מעוצבים

חדרי שינה מעוצבים

חדר השינה שלנו הוא אולי החדר החשוב ביותר בבית. לכן אנו רוצים להשקיע מחשבה בעיצוב החדר בצורה כזו שהוא יספק לנו באמת מה שהוא צריך לספק: שקט, שלווה ומנוחה. חדר השינה משמש אותנו בראש ובראשונה לשינה וצבירת אנרגיות מחודשות ולכן שימוש בעיצובים או צבעים פראיים ומגוונים מדי עשוי לגרום לחוסר שקט, הסחות דעת וחוסר נוחות שישפיעו על המנוחה והשינה שלנו. הינה כמה טיפים חשובים בנושא חדרי שינה מעוצבים אשר יועילו לעיצוב נכון של חדרי שינה מודרניים.

התאמת התאורה הנכונה

הטיפ הראשון עוסק בתאורה. התאורה הנכונה היא הבסיס לשימוש נכון בחדר. רבים טועים בבחירת התאורה מה שגורם לחוסר נוחות, חוסר שקט ולעתים גם חוסר פרקטיות בשימוש נכון בחדר. אם מדובר על חדרי שינה מעוצבים להורים למשל הרי שתרצו לשלב לפחות 2 גופי תאורה שונים: תאורה אחת מרכזית בתקרה במרכז החדר שתכלול אור מספיק חזק כאשר נצטרך אותו ומצד שני 2 מנורות לצדי המיטה, שיספקו לנו אור חלש יותר המתאים לצרכי קריאה על המיטה, אווירה רומנטית או פשוט תאורה נמוכה שתספק לנו מרגוע. ככל שתוכלו להשתמש בתאורה שונה לצרכים שונים כך ייטב. אם יש לכם שולחן עבודה/קריאה בתוך החדר כדאי לשלב גם מנורה עומדת בסמוך לשולחן להספקת תאורה מסוג נוסף לצרכים אלה. כמו כן כדאי בחדר השינה להשתמש בתאורה צהובה בדרך כלל ואולי את במתג שמאפשר לשחק עם עוצמת התאורה.

הימנעו מהסחות דעת מיותרות

חדר השינה מיועד לשינה ומנוחה. כל היסח דעת הוא בגדר מיותר ויכול רק להפריע לכם לישון. בואו ונשליך כמה דוגמאות כדי שתוכלו להבין על מה אנו מדברים:

  • כיום יש טרנד של מקלחות ושירותים פתוחים בחדר השינה – הרי שאם יש בני זוג שאחד ישן והשני חזר מהעבודה למשל ורוצה להתקלח לפני הכניסה למיטה סביר להניח שהשימוש במקלחת בתוך חדר השינה, כאשר הכול פתוח, יפריע מאוד לבן הזוג השני שכבר ישן.
  • אם אתם רגישים לרעש הרי שרצפת פרקט למשל יכולה להרעיש כאשר דורכים עליה וזה יכול להפריע לשינה גם כן.
  • אם יש תאורה חזקה מבחוץ, אתם עובדים לילה לפחות חלק מהזמן וצריכים לישון במהלך היום, דאגו לשים וילונות לחדר שינה שאוטמים את התאורה לגמרי ולא וילונות שקופים או חצי שקופים רק בגלל שהם יפים.

לצד דוגמאות אלו יש גם קשר אפילו לצבעים בחדר המשפיעים על התחושות שלנו. אדום למשל נמצא כמוסיף תשוקה ואנרגיות, צבעים כהים נוספים יכולים גם הם להוסיף תחושות ואמוציות ואילו צבעים בהירים יותר מוסיפים לרוגע ושלוות הנפש. זו הסיבה מדוע תראו הרבה חדרי שינה מעוצבים בלבן למשל.

חדרי שינה מעוצבים – עשו שימוש במספיק שטחי אחסון

שטחי אחסון הם חלק חשוב בכל חדר שינה, במיוחד כאשר מדובר על חדרי שינה מעוצבים לנערות. בני נוער (בעיקר בנות), נוטים לצבור המון ציוד, אקססוריז, בגדים וחפצים שונים משנה לשנה ולכן חשוב לכלול כמה שיותר שטחי אחסון בחדר. החל מארוך בגדים דרך ארגזים, מגירות, שידה ואפילו שטח אחסון מתחת למיטה. אם אין מספיק מקום בחדר כדאי להיעזר בשיטות אחסון חכמות.

החדר של הילדים קטן מדי? הנה כמה טיפים להפוך אותו למרווח יותר

החדרים של הילדים יהיו בדרך כלל חדרי השינה הקטנים יותר בבית וככאלה אפשר לבצע כל מיני פעולות שונות על מנת לספק תחושה של ריווח ונוחות, אפילו עבור הילדים שלכם. כך למשל שימוש ברהיטים קטנים יותר, מיטה נמוכה יותר, שידות נמוכות יותר, פחות ריהוט ואלמנטים ולאפשר לתאורה טבעית להיכנס ולהאיר את החדר במהלך היום. כל אלה יהפכו את עיצוב חדרי שינה לילדים ליותר פרקטיים ומרווחים עבור ילדיכם.

תוכן עניינים


מחדשים את הבית עם מגוון פריטים במחירים מיוחדים
לייעוץ ותיאום פגישה באולם התצוגה:
פרגולות אלומיניום

פרגולות אלומיניום

פרגולות אלומיניום – כבעלי מקצוע בתחום הנגרות והתקנת פרגולות, היינו עדים לשינוי משמעותי בחומרים הנבחרים לבניית פרגולות. באופן מסורתי, עץ וויניל היו בחירות פופולריות, אך

פתח צ'אט
💬 צריך עזרה?
שלום👋
איך אוכל לעזור לך?